Here is my stories

Its all about me. Actually I love to dream a lot... marry the rich man and so on.I’ve been keeping secrets from my parents, from the person who shares the bed with me every night and also from my friends. I know that i am supposed to be honest but sometimes..there are few things that we should keep it to ourself..to avoid confrontation and probably to please people. So di sinilah bermulanya segala cerita tentang aku. Kalau korang nak share.... Aku tak kesah...

Wednesday, October 22, 2008

Exhausted...

  1. Pergi keje
  2. Kuar Assignment kat Banting... shoot deco bilik readers...
  3. Memenatkan utk mendapatkan yang terbaik... nasib baik ada editor bersama... at least terjamin keje aku tak di reject...
  4. Jam tak jam sangat la... tapi amatlah jauh umah Datin ini.... Sis Anie yang drive... i just be her co-pilot. Give her directions meskipun aku sendiri tak tahu ke mana aku nak pergi... Banting tu...
  5. Sampai office boleh tahan lewat jugak la... Nasib baik partner aku sanggup tunggu. tu yang buat aku sayang balik kat dia nie... hehehe

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home