Here is my stories

Its all about me. Actually I love to dream a lot... marry the rich man and so on.I’ve been keeping secrets from my parents, from the person who shares the bed with me every night and also from my friends. I know that i am supposed to be honest but sometimes..there are few things that we should keep it to ourself..to avoid confrontation and probably to please people. So di sinilah bermulanya segala cerita tentang aku. Kalau korang nak share.... Aku tak kesah...

Monday, November 17, 2008

Stress...

Pelan.. Pelan kayuh la beb! Yang asyik menggelabah tak tentu pasal nie apa hal? Aku tahu la apa yang aku kena buat. Duduk diam2 and pantau je la...

Hai macam2 piel org aku dah jumpa. Tapi yang satu nie memang susah sangat aku nak handle. Kang kalau aku sembur sikit... mulalah air mata tu nak bergenang tak tentu pasal. Pastu mulalah nak putus sahabat... putus sedara la... Aku penat la macam nie. Penat nak jaga hati org yang tak reti bahasa macam tu! Ish... sampai masanya nnt... siaplah!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home