Here is my stories

Its all about me. Actually I love to dream a lot... marry the rich man and so on.I’ve been keeping secrets from my parents, from the person who shares the bed with me every night and also from my friends. I know that i am supposed to be honest but sometimes..there are few things that we should keep it to ourself..to avoid confrontation and probably to please people. So di sinilah bermulanya segala cerita tentang aku. Kalau korang nak share.... Aku tak kesah...

Monday, October 27, 2008

Baskin Robbins....

Today we all santai2 kat umah mama pulak... Sesampai jer... Mama ada open house kat umah kawan dia so we decided jalan2 kat One Utama... saje bawak gula2 ati berjalan.... semalam cian gula2 ati tinggal kat umah kan.... Belanja makan Baskin-Robbins. Suka sangat... yummy....

Mama Called... terus la ke umah Mama... lepak2 sambil makan kuih raya... Gula2 ati dapat present dari tok ma and atuk nye... suka lagi...

Penat sangat ari nie... around 10pm... partner ajak balik.... Esok keje... malasnye.... Maklumlah, dah coti panjang...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home